جمعه ۲ آذر
تقدیم شعری از عادل غضنفری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۴۳ شماره ثبت ۱۷۰۱۳
بازدید : ۱۰۳۳ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب عادل غضنفری
|
نه بر خودت سیلی بزن
چون که زمین خشکیده است
نه بر خودت لعنت فرست
چون که زمان پیچیده است
اسباب بی مهری مشو
دیوانه ای رقصیده است
گریه بر این چشم را مدوز
چون آدمی رنجیده است
دیده بر آن چهره مکن
او از خودش ترسده است
پس تو دگر آزاد کن
چون از قفس پریده است
خم را به آن چهره ندوز
او عشق را خریده است
پس تو دگر عاشق نشو
آنها همه افسانه است
افسانه را باور نکن
آنجا دلی دیوانه است
دل را به آتش تو نکش
او با جهان بیگانه است
پس تو به هر سو رو نکن
هر جا روی بت خانه است
گریه نکن ناله نکن
چون خانه ات ویرانه است
-----------------------------------------------
من از تبار سنگم
تو از تبار شیشه
من میشکنم ولی تو
تو میشکنی همیشه
========================
عشق یعنی یک تبسم یک خیال
سایه یعنی تکیه گاه انتظار
نور یعنی یک ستاره در کویر
تشنه یعنی یک امید ، ناامید
تقدیم به همه بچه های سایت مخصوصا اونهایی
که بهشون گل دادم تا خار تو دستشون کنم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.