جمعه ۲ آذر
این معنی آزادیه ؟؟؟ شعری از عادل غضنفری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۲ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۱۷۲۸۸
بازدید : ۹۳۲ | نظرات : ۳۱
|
آخرین اشعار ناب عادل غضنفری
|
آزادیتون اسیری و اسیریتون آزادیه
توی قفس میخونین ، اینم یجور شادیه
بازیچه قفس شدین ، اسیر توی یک دست شدین
با لبهای خندون شما ، اسیر توی قفس شدین
معنی زندون ندونین ، یا که حصارو ندیدین
یا با همین نگاه سرد چشماتون رو بسته بودین
فریاد آزادی میدین از دلخوشی شادی میگین
اما یکی تون ندونین معنی آزادی چیه
فکر نکنین آزادیه این دلخوشیها شادیه
این معنی آزادیه ؟؟؟ این اشک ها از شادیه ؟؟؟
..................................................................
تقدیم به تو که نمیدانی آزادی چیست مثل من که نمیدانم اسارت چیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.