شنبه ۳ آذر
در خليج زلفهايت شعری از موسی عباسی مقدم
از دفتر سایه وسنگ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۰۸ شماره ثبت ۱۷۰۰۶
بازدید : ۴۷۴ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر موسی عباسی مقدم
آخرین اشعار ناب موسی عباسی مقدم
|
ناز چشمان تو دارد با غزل پيوندها
خامها را مي دهد شعر لبانت پندها
در خليج زلفهايت حسن يوسف بسته اند
با گل داودي ي سرتاسر دربندها
راه بندان مي كني با بوي خوب دامنت
گير مي افتيم ما در دام اين ترفندها
بسكه شيرين است اين افسانه ي مژگان تو
باتو شيرينند اهل خانه وفرزندها
جان تو امشب من از راه بيابان آمدم
بر من آسان گير و خارج شو زچون وچندها
روزو شب قند دهانت ناي شيرين ميزند
تو كدامين روستا برخورده اي با قندها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.