سه شنبه ۱۵ آبان
زلفشه شعری از حسن دولتی(درویش)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۳۰ شماره ثبت ۱۶۹۹۶
بازدید : ۲۳۶۲ | نظرات : ۳۳۶
|
دفاتر شعر حسن دولتی(درویش)
آخرین اشعار ناب حسن دولتی(درویش)
|
هو
5-
امشب این ماه که گیسوی خودش بگشاده است
عکس یار است که در برکه ی شب افتاده است
4-
هرشب دست گشوده نگرانم من از اینکه
خدانکند ماه بیفتد به زمین
3-
کیست نامحرم که می آید به شهر وماه من
شرم کرده چادر شب برسر خود میکند
2-
دلم از قفس
نه
ازشما گرفته است که به پرواز نمی اندیشید
1-
من خسته از انسان شدنم کو شعبده باز؟
تا اینکه به خرس وموش تبدیل شوم!
.///////////////////////////////////////
تقدیم به زلفشه سایت (((((زهرا محمد زاده)))))
5وصله از خرقه درویشیمl تقدیم به پنج تن آل عبا
برای اینکه سلامتی زهرا را بهش برگردانند.
یاعلی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.