جمعه ۲ آذر
دنیای دودی... شعری از حانیه صادقی (حانا)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۰۹ شماره ثبت ۱۶۹۸۳
بازدید : ۹۸۸ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر حانیه صادقی (حانا)
آخرین اشعار ناب حانیه صادقی (حانا)
|
نیار اسم منو روی زبونت
صدات افکارمو آزار میده
بازم یه گوشه ی فرشو سوزوندی
بازم دستات بوی سیگار میده
تو دنیای من بی انتهارو
توو دنیای خودت محدود کردی
نه یخچالی ، نه دیواری ، نه سقفی
تموم زندگیمو دود کردی
دارم یخ میزنم توو بی کسی هام
تو اما داغ داغه سیخ و سنگت
همه موهامو خاکستر گرفته
شبیه صورت بی آب و رنگت
همه همسایه ها با طعنه میگن
فلانی عاشق چشم خماره
میگن منقل اثاث زندگیشه
میگن هرشب کباب بره داره
همه دنیا واسم شکل قماره
تو می بازی و میخندن بقیه
نمیدونن همین دنیای دودی
واسه من عمریه یه زندگیه
تو پاهای من با آبرو رو
به جاهای بد و بی ربط بستی
یه نامردی که واسه خرج کوفتیت
سر موی زنت هم شرط بستی
تموم پشت پاهایی که خوردی
واسه تردید و ترس و سادگیته
باید رخت و لباساتو ببندی
همین جا اول آوارگیته...!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.