چهارشنبه ۱۶ آبان
رسم تازه شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۴۳ شماره ثبت ۱۶۹۲۰
بازدید : ۷۸۳ | نظرات : ۳۹
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
در جنگل, باید دچار شد
به رسم تازه ای از بودنها
درنگ جایز نیست
کفشهایم را دور میندازم
به احترام سبزه ها
و راه می روم
خالی از من گفتنها
و در راه
به سلوک ایستادن درختان مینگرم
و طهارت آفتابی که
از لابه لای شاخه هایشان
به تنم حمام نور می بخشد
عاشقانه جستجو خواهم کرد
تا برسم
به جایی که رود انجیل میخواند
آنجا که پرندگان
گلو را
تازه کرده
تا شاد برقصانند جنگل را /
به شوق رسیدنها
زیر درختی که چشم به راه چلچله اش
مانده است
کلبه ای میسازم
و
سالیانی دراز با نفس جنگل خواهم زیست
تا روزی برسد
که برای بازگشت کنار شما
لایق لحظه ها شده باشم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.