شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
آئینه خویشم
سنگی
بر من زنید.
2-
واسفاااااااا
این روز ها در مسیر
کودکانی قرار گرفته ایم
که به جای قلم
تیر و کمان به دست شان دادند
گنجشک های شعرم
هر روز غسل شهادت می کنند.
3-
چهل
روز چله اه
گرفتم،
تا به گلو رسید
زبان به دندان
گرفتم!
[13-08-2013 1144] fekri
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.