يکشنبه ۴ آذر
برگرد شعری از پروین حیدری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۵۶ شماره ثبت ۱۶۷۷۸
بازدید : ۱۱۵۷ | نظرات : ۷۷
|
آخرین اشعار ناب پروین حیدری
|
پشت سر تـــــــــــو آب نخواهم ریخت سیل است که جاری ست ز چشمـــانم دنیای تــــــــــو بی من سپری شاید... خالی ست ز دنیا بی تــــــــو دستانم... بند کفش تــــــــــو سخت گره خورده قلب خسته ام میان آن گیـــــــر است تــــــــــــو میروی...افسوس نمیدانی، "این هوای بی تو بس نفس گیراست" تـــــــــو می روی و دست به دامانم در خاطر تـــــــــــو خاطره ها باشد خورشیــــد شوی و در سرت گاهی تنهـــــــــــایی این پنجره ها باشد یک لحظه فقط مـــــرا تصور کن "من بی تـــــــو دمی قرار نتوانم" با رفتن تـــــــــــــو خدا موافق بود برگرد که انتظـــــــــــــار نتوانم... برگرد شبــــــی و دست در دستم موهای مــــــــرا بـــــــاز نوازش کن تقدیــــــــــــــر اگر به رفتنت باشد حتی به قضا- قدر تــو خواهش کن ............................................................................................... پ.ن:برگرد وهمه راغافلگیر کن...من حتی باخودخداهم شرط بسته ام!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.