جمعه ۲ آذر
نگاهت .... شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۵:۴۰ شماره ثبت ۱۶۷۷۶
بازدید : ۹۴۵ | نظرات : ۹۰
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
نگاهت....
رنگ
- کُدورت -
گرفته
دلت سخت
تاخورده وُ بوی
- بیات -
گرفته
چند
- برکه -
باید بارید
از چشم تفت دیده ی
- خورشید -
تا
نیلوفر دلت
-آزاد -
شود
از دایره ی تبعید
ازاین چنبره ی
- سردی -
که
تو....
را
به کام اوهام
یخ زدگی
کشید
تو !!....
مثل شبکوری
که پیش چشم قبیله ی
- صبح -
هنوز خواب می دید
خوابی از جنس
- تردید
یأس واژه ی
سکوت ...
نه مرهم
- درد-
است
نه روزنه ی
- امید
حرفهایم را
باتو...
تقسیم میکنم
بگذار
- پنجره –
باز بماند
به سمت مهشید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.