جمعه ۲ آذر
مي خندم... شعری از سمیرا شریفی (آسمان)
از دفتر شايد غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۲۲ شماره ثبت ۱۶۷۶۷
بازدید : ۱۳۹۸ | نظرات : ۵۴
|
دفاتر شعر سمیرا شریفی (آسمان)
آخرین اشعار ناب سمیرا شریفی (آسمان)
|
به نام او كه روشني بخش جان است
مي خندم...
به حرفهاي پوچ و تكراري
به شب نخوابيدنها و بيداري
به عادتها و دل نكندنها و نازها
به پچ پچ كردن و گفتن رازها
به خنده هاي روز و گريه هاي شبانه
به دوستِ دارم گفتنهاي بيگانه
به عكسها، به رسمها، به چهره هاي هاج و واج
به رنگ به رنگ شدنهاي زير كاج
به فرياد، به سكوت، به كشيدن هاي آه
به طلوع، به غروب، به تنهائي هاي راه
به بادها، به يادها، به اشك ريختنهاي نم نم
به تو، به من، به خواسته هاي كم...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.