جمعه ۲ آذر
از نگاه چشمه تا آغوش دريا مي دوم شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۴۸ شماره ثبت ۱۶۷۴۷
بازدید : ۷۸۵ | نظرات : ۲۱
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
از نگاه چشمه تا آغوش دريا مي دوم
رود سرمستم كه در دشت غزلها مي دوم
هم صداي باد مي پيچم ميان سبزه ها
پا به پاي بچه آهو هاي صحرا مي دوم
مثل ابر از شوق ميبارم در آغوش بهار
از خودم تا با تو بودن بي مهابا مي دوم
پيله ها را بشكنيد اي بي خبر پروانه ها
از زمين تا آسمان با بال تقوا مي دوم
در خودم ديگر نمي گنجم - صدايم كن رضا
تا ضريح ات با دخيل و آرزوها مي دوم
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.