جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زیبا آصفی(آمــین)
آخرین اشعار ناب زیبا آصفی(آمــین)
|
1
«مهمان»
تو را مهمان میکنم
به طعم تلخ لبانم
با فنجانی قهوۀ شیرین
به دنیای خاطره ها...
2
«چشمک»
عاشقانه در آسمان کویر
در چشمک ستاره ها
عشق چشمانت را جستجو کردم
3
«باد»
عشقبازی باد لابلای موهایم
خاطرۀ نوازشِ انگشتانت را
به قلبم چنگ میزند...
زیبا آصفی(آمــین)2/تیر/92 کویر جندق برگشت از همایش مشهد
4
«طوفان»
با بادبان احساست
امواج گیسوانم را شانه زدی و
به دست باد سپردی
چه طوفانی بپا کردی...
زیبا آصفی(آمــین)5/تیر/92
5
«خوراک کلاغ ها»
بر سر و چشم و دهانم
کلاغ ها لانه کرده اند
فکر و کلامم را منقار میزنند و
اشک چشمانم را می نوشند
زیبا آصفی(آمــین)10/مرداد/92
6
«سیگار و قهوه و قافیه»
فنجان قهوه ام تهی و
سیگارم دود...
هنوز!
بی قافیه سرگردانم
7
«میوه ممنوعه»
سیبی گاز زدم به یاد بهشت
میترسم این بار
به جهنمی بد تر از
زمین تبعید شوم...
زیبا آصفی(آمــین)11/مرداد/92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.