جمعه ۱۱ آبان
رسیدن شعری از داریوش خطیر
از دفتر مستی رنگین کمان نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۱۶۶۸۵
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب داریوش خطیر
|
1
چشمانت را به بند
و بشمار یکایک رویاها را
به وقت تنگدستی عقل
رها کن
رنگین کمان و باران را
اگر اشک مجالی دهد
میان شب های پر از
چاله های سیاه
2
آسمان
اشک های ماه را
باور می کند
و ما رنگین کمان روز را
کهنه می دانیم
وقتی شهاب ها پیر می شوند
به هنگام
نواختن کوس نبرد
3
من غرق توام
و تو غرق گم شدن
کدام
به فردا می رسیم؟
4
ماه عسل رنگین کمان
و رویا
در پریشانی
زلف های کهکشان است
و رهایی شهاب
در گریه فاصله هاست
5
دیگر رنگ آشناییهایم را نمی فهمی
و من بوی دست هایت را
حرف هایمان به آخر رسیده است
وقتی عریانی پلک
و خواب را نمی بینیم
6
تقدیر یکی شدن
در مردن نفس های فرداست
و کوتاه شدن فاصله لب ها
برای خانم مریم شجاعی
دخت زاگرس و بهرنگ واژه هایش
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.