چهارشنبه ۱۶ آبان
رهين عشق شعری از یدالله عوضپور آصف
از دفتر عارفانه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۲۵ شماره ثبت ۱۶۵۸۶
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۵۸
|
دفاتر شعر یدالله عوضپور آصف
آخرین اشعار ناب یدالله عوضپور آصف
|
رهين منت عشقم كه رهنمای منست
انيس مشفق وشاهدبه ماجرای منست
طبيب درد فراق است و همنشين دلم
هماره نسخۀ او بهترين دوای منست
درين غروب غم انگيز بينوايیِ من
طلايه دار و سپهدار با وفای منست
به گاه گوشه نشينی كسی زراه وفا
نيامده كه بپرسدچگونه جای منست
چه روزگارغريبی ، كجاست همنفسی
بغيرعشق عزيزم كه پا به پای منست
بمان هماره برايم كه جزتو ای همه كس
نبوده كس كه بگويد فقط برای منست
انيس جان فگارم تويی تو هم نفسا
تويی كه همدم وهمراه های های منست
مكن زسينۀ "آصف" دمی تو عزم فراق
وجود واجدت ای عشق ره گشای منست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
انيس مشفق وشاهدبه ماجرای منست
طبيب درد فراق است و همنشين دلم
هماره نسخۀ او بهترين دوای منست
درين غروب غم انگيز بينوايیِ من
طلايه دار و سپهدار با وفای منست
به گاه گوشه نشينی كسی زراه وفا
نيامده كه بپرسدچگونه جای منست
چه روزگارغريبی ، كجاست همنفسی
بغيرعشق عزيزم كه پا به پای منست
بمان هماره برايم كه جزتو ای همه كس
نبوده كس كه بگويد فقط برای منست
انيس جان فگارم تويی تو هم نفسا
تويی كه همدم وهمراه های های منست
مكن زسينۀ "آصف" دمی تو عزم فراق
وجود واجدت ای عشق ره گشای منست
درودتان جناب آصف عزیز
بسیار زیباااااااااا و دلنشین