جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
طرح های از:خالدبایزیدی(دلیر)
1-
طنابی
ازشرمساری
رختهایش را
به بادهای سهمگین سپرد
وجنگل رویاهای
جدایی اش را
برای درختهایش تفسیرمی کرد
.....................................................
2-
درمهدکودک
به دنبال کودکیهایم
می گشتم...!
وکودک ام
به دنبال من؟!
.................................................
جدایی که به میان آمد
گل سرخ باغچه ی تنهایی ام
به زردی گرائید
وچه غمگینانه زردی رخ اش را
به نخست غروب آشنایی مان سپرد
.............................................................
4-
پائیزکه آمد
پروانه ای خودرا
به کناری کشید
تاکه مبادا !
پرپروازش به خاطره بادها
سپرده شود
...............................................................
5-
توکه رفتی
دیگرپنجره نیز...
هرگز!
به روی کوچه بازنشد
................................................................
6-
خنده ات را
که درگوشه ی بهشتم
جاداده بودم
بهشت بیش ازپیش
زیباترشده بود
................................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.