پنجشنبه ۱ آذر
می سرایم در سکوت شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۰۹:۵۱ شماره ثبت ۱۶۴۴۵
بازدید : ۸۹۳ | نظرات : ۱۳۸
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
در غبار ِ بی امان ِ زمان
سایه ای ؛
جا خوش کرده بر دل
و حیرانم ...
از بازی ِ همزاد و همراه
خسته ؛
از تکرار بازی ِ اسارت
و خیره ...
به قاب ِ تجسم یافته از روح
بیزار ؛
از لشکر ِ به صف کشیده - من –
می نشینم ...
در کمین ِ لحظات ِ انتظار
و کشیدن سرمه ؛
بر پرده ابرهای ِ سپید
امید ...
به وزیدن ِ سوره های ِ آزادگی
و
دلدادگی ِ آغوش ِ امن ِ خلا
.
.
آهسته و پی در پی
می کوبم ؛
بر بلور ِ باور
و
می سرایم ...
در سکوت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.