شنبه ۳ آذر
راز شاید دیگر پس از این قلمم را بسپارم به دست « باد» او به جای من شعر بگوید شعری از خزان بهار
از دفتر خزان نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ ۰۰:۰۷ شماره ثبت ۱۶۴۳۳
بازدید : ۱۰۶۷ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب خزان بهار
|
شیرکو بیکه س از شاعران بزرگ کُرد که به عنوان «امپراتور شعر دنیا» لقب داشت، ساعاتی پیش در سن 71 سالگی درگذشت.
تسلیت به همه ی دوست داران شعر و ادبیات و بیش از همه به هموطنان عزیز کُرد.
.....
یک گردنبند هرزه
در برابر چشم همه
لباسش را بالا کشید و فریاد زد
...
من فقط تن خود را می فروشم
تنها تن خود را و بس
اما میبینم همین جا
در برابر چشم همه
هستند کسانی که
تن کوهستان و
تن دشت و بوستان و
تن آفتاب و باران را
فروخته اند و با وقاحت تمام
بر صندلی شرافت این سرزمین تکیه زده اند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.