جمعه ۲ آذر
چشم تو.... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۳۲ شماره ثبت ۱۶۴۲۳
بازدید : ۶۷۷ | نظرات : ۴۴
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
چشم تو...
چشم تو من را به غم ها دید و رفت
بر من و بر حال من خندید و رفت
مثل یک شعله مرا آتش زد و
از صدای ناله ام رنجید و رفت
مثل یک پروانه ای شیدا و مست
دور این قلب مرا گردید و رفت
چونکه یادت را به دل من داشتم
راز دل را هم که او فهمیدو رفت
چونکه ناله از فراقت مــــــی زدم
نامه ی عشق تورا پیچیدو رفت
چون طلب کردم از او یک جـــــرعه ای
آن شراب عشق تو نوشید و رفت
چونکه امیدی نبودم در جهان
مثل خورشیدی به من تابید و رفت
چون بسی داشتم هوای بی کسی
مثل بارانی به من بارید و رفت
چونکه دل بر خوان غم هایش نشست
او بساط سفره را برچید و رفت
چونکه آمد یاد آن پــــــیمان مـــــــــــا
از من و از عهد ما پرسیدو رفت
بــــــــه چه زیبا بر دل کرد آمد و
آن صدای خسته اش بشنید و رفت
سجاد کرد ۲۴/۱/۹۲
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.