جمعه ۲ آذر
سالیانی است که در بند تو محصور منم شعری از معین اردلان
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۱۶۴۰۱
بازدید : ۶۰۸ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب معین اردلان
|
سالیانی است که در بند تو محصور منم
گرچه بین مردمان آزاد مشهور منم
این به ظاهر حریت با بند تو در پیش هم
این چنین ارگ جنون را کرده معمور منم
زندگی با ناز تو در ذهن من چون خو گرفت
از غم فقدان تو آری که مسرور منم
ناز دیدن های تو با موی بر شان ریخته
شغل من شد چون کشیدن را چو مامور منم
از جنون آن نگاه نافذ شوخی مثال
یا که از جادوی لب های تو مسحور منم
خرمن گیسو چو بر دوشان نیلی ریختی
در مصاف لب تو گویا که مقهور منم
آن پریوش چهره را چون در خفا دزدیده ام
طالب پنهانی مسروق مستور منم
تا نگاهم می کند تصویر چشمت با قلم
از نگارش کردن رویت چه مغرور منم
ای که از شوقت معین آمد ز باغ بندگی
شاهد روی تو اینک گرچه از دور منم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.