جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شکوفه مهدوی (بهارانه)
آخرین اشعار ناب شکوفه مهدوی (بهارانه)
|
در دل از عشق تـو غـوغـاست ، اگــر بگـذارند
دیـده از هجـر تـو دریاست ، اگــر بگــذارند
به هـوای سـر کـویت دل سرگشته ی مـن
دائمــا غـــرق ِ تمنـّـاست ، اگــر بگــذارند
گشته عطشـــان کـه ببیند رخ ِ زیبـای تـو را
سینه ام تشنه چـو صحـراست ، اگـر بگـذارند
روز و شب همـره مـن گشته خیـالت ای مـه
وَ خیـال ِ تـو چـه زیبـاست ، اگــر بگـذارند
غیـر عشقت بـه سـرم نیست دگـر سودایی
کـه مـرا عشـق تـو رویـاست ، اگـر بگـذارند
غـرقـه ی ظلمت ِ شب گشته ام ای یـار بیــا
روی ِ تـو پـرتـو ِ فــَـرداست ، اگــر بگــذارند
شـده ام سـالک ِ راهت کـه نشانت جـویـم
رَدِّ پـای ِ تـو چـه پیــداست ، اگــر بگـذارند
با الهـام از غزل زیبای دکتر محمود اکرامی فر:
" چشـم مخصـوص تمـاشاست اگـر بگـذارند "
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
از تمامی عـزیزانی که ضمن حضـور با نقـدهای مفید و سازنده
یا با تشـویق و دلگـرمی هـایشان مرا در مسیر شکــوفــایی
زبـان شعـرم یاری می رسانند تشکّر و قـدردانی می کنم .
* تذکّـر : مصـرع نهم ابتدا به شکل زیر سروده شده بود :
" غیر عشقت به دلم نیست دگر آرزویی "
که با توجه به نذکّر ارزشمند استاد ارجمندجناب آقـای صالحی و
تاییدخانم فاطمه برونی مبنی بر وجود اشکال وزنی در این مصرع
بصورت زیر آن را ویرایش و بازنویسی نمـودم :
" غیر عشقت به سرم نیست دگر سودایی "
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.