سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
روند اقتصادی از چاه های آسمان بالا آمد
تا اعداد نجومی مشهور شوند!
زیر فشار تا خوردم تا از قضا رو دل نکنم.
این روزها از ریسک به دیسک رسیدم! شما چطور؟