جمعه ۲ آذر
ساقه به گلزار شکست شعری از غلامعلی بهروزی
از دفتر شیراز من نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۲۲ شماره ثبت ۱۶۳۰۵
بازدید : ۱۲۹۶ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب غلامعلی بهروزی
|
به نام خدا
تا که از کوچه گذشتم سر و دیوار شکست
گر چه دانم به سرش زد دل بیمار شکست
گفتم ای دل تو از این کوچه نگو با همه کس
عاقبت خلوت دل شد که چو آوار شکست
وقتِ شب گرچه شکست از غمِ دیوار دلی
غم به مرگِ دلِ ما با تن تب دار شکست
ساحری سحرِ دلم کرد ه گُل از گُل شکفد
گُل شکفت از گُل او ساقه به گلزار شکست
دل به آتش نکشد مست شد از زلف تو گل
نعره بر آتش هجران چو شبی تار شکست
کوچه تا کوچه که رفتم خبر از نام تو شد
شیشه گشت عمر دلم از غمِ دلدار شکست
ای که سر می شکند در خمِ آن کوچه ی تو
سختم آمد که شبی هم دلِ سرکار شکست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.