جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
« گل قهر».
اینها
زاویه های
متقابل به راسند
که
از دایره عشق
بیرون افتاده اند.
نه !
دوخط متنا فرند
که هرکدام
راه خودشان را
می روند.
شاید هم،
دلتای خودخواهی باشند
در
چنگال رادیکال حسادت !
__________________
2-
مثل « گل قهر»
باتلنگری
می بندند
نه مثل کاکتوس
که بیچاره
این همه
صبوراست
و
بی توقع
_____________
3-
دگردیسی
می کنند
مثل
ملخ !
____________
مریم شجاعی- اردیبهشت 1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.