جمعه ۲ آذر
شعر ما را هم بخوانید شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۲۵ شماره ثبت ۱۶۱۷۵
بازدید : ۸۹۵ | نظرات : ۱۰۱
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
شاعران ،اشعار ما را هم بخوانید
لحظه ای، در پیش احساسم بمانید
هر کلامش گوشه ای ،از عمر باشد
گوشه های عمر را، نیکو بخوانید
گر چه تلخ و تند باشد، شاد بینید
گر خطایی داشت، دردِ دل بدانید
کار من زار است، با دنیای خاکی
تند رفتم من، شما کمتر برانید
گر که بیماری و یا پیری زمین گیر
ناله بر لب داشتش،او را نرانید
تا توانی بذر مهر و مهربانی
را، به جای آب بر دل ها رسانید
چون محّبت چیره شد بر روح شیطان
عمر چشمه در پیِ او سر دوانید
عباسعلی استکی 92/5/8
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااا