جمعه ۲ آذر
تو گلي ما پروانه ايم شعری از راحیل بهاری( شکوه)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۶۱۵۳
بازدید : ۱۲۵۹ | نظرات : ۳۸
|
دفاتر شعر راحیل بهاری( شکوه)
آخرین اشعار ناب راحیل بهاری( شکوه)
|
تو گلي و ما همه پروانه ايم
بر سر اهرم عشقت واله ايم
مركز هر دايره ي عشق تويي
ره تويي، خورشيدي و ستاره ايم
هر نفس بر نوش جان ما نشست
در كنار انفست مستانه ايم
در مسيحا هو به هوي عشق تو
بر سحر خيزان تو ديوانه ايم
هر قدم مست و دست هم مستانه مست
بر اهوراي تو در ميخانه ايم
از عدم تا حي همه خوانند تو را
بر سپيدي چون زنيم دردانه ايم
راهه هست و آسمان هست و زمين
من، ملك، تو، بر علي پيمانه ايم
شاه مردان فزت تو نوشيد سحر
انس* تو اوست، ما كجا همپايه ايم؟!
عشق يا حقي تو وصلش نمود
ما كجا و نام او، بي مايه ايم
انس*: انسان
شكوه"
92/5/8
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.