جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه برونی (خودم)
آخرین اشعار ناب فاطمه برونی (خودم)
|
پــنــجــره
لـیـوانِ چـایِ سـبـز
بـارانِ نـاگـهـانِ تـابـسـتـان !
و مـن ...
بـرای آخـریـن بـار
مـسـمـوم مـی شـوم بـا زهــرِ غـیـبـَتـت
بـا یـادی کـه نـیـسـت
و کـلاهـی ...
کـه بـاد بـرد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.