جمعه ۲ آذر
بابا سر کاره؟ شعری از امنه رمضانی
از دفتر آب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۹:۲۵ شماره ثبت ۱۶۰۶۶
بازدید : ۱۰۲۳ | نظرات : ۱۱۲
|
آخرین اشعار ناب امنه رمضانی
|
هادی مرا بوسید
بابا کجاست خانم؟
مامان به من گفته
بابا سر کاره.
موضوع نقاشی
یک آسمان لبخند.
موضوع نقاشی
سنگین و سخت و زجر.
من با مداد رنگی
با کاغذی سفید
باید به هادی ها
موضوع می دادم:
-بابا سر کاره
پایین گل و سبزه
بالا، یک آسمان پر ابر
حالا بکش نازم
پروانه در پرواز
سوی خدای ابر.
بیا ببین هادی
بابا سر کاره
بابای تو پرواز
پرواز پروانه
تو هم گل و سبزه.
رفت تا بیاورد
از آسمان باران
هادی مامانت گفت
بابا سرکاره؟
او راست می گفته
بابا سرکاره.
****
کبوتران شاد نیستند/ پنجره رو به نمای زیبایی باز نمی شود/باران اشک مرا پنهان نمی کند/
امشب به یاد کودکان مرکز ایتام خودم افتادم. یکی مامان نداشت، یکی بابا. کودکانی که تا آن لحظه نمی دانند پدر نیست و من موظفم تا قبل از شروع مدرسه، به آنها بفهمانم. بارها گریه گریه گریه. من قلبم از سنگ نیست چگونه سنگ صبور باشم. یا الله
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.