جمعه ۲ آذر
منجی شعری از ایمان نوش آذری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۴۳ شماره ثبت ۱۶۰۵۲
بازدید : ۷۱۳ | نظرات : ۵۶
|
آخرین اشعار ناب ایمان نوش آذری
|
سدره بر تن
صلیب برگردن
قرآن بر دست
زمزمه می کنم ده فرمان موسی را
سه پند زرتشت را
من گم شده ام
پشت جلد قرآن پدرم
تورات عمویم
انجیل دایی ام
گاتهای پدر بزرگم
نوشته بود تولد من در زمستان است
باغبان بیا
اینجا هوایش خیلی سرد است
پیمان ولی عبدی عزیز نوشته بود:
من دولت تدبیر و امید آوردم
آن چیز که هیچکس ندید آوردم
کلّیه ی مشکلات حل خواهد شد
چون بنده از امروز کلید آوردم....
برایش نوشتم
او نگفت آب و برقمان مفت است
گفت کلید دار و دشمن قفل است
گور کرده مان به دو خط روشن و تیره
آنکه شاه کلید دارد ، شه دزد است
گور : گور خر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.