دوشنبه ۵ آذر
هر دو، دل و عقباست شعری از راحیل بهاری( شکوه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۳۵ شماره ثبت ۱۶۰۳۰
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۱۶
|
دفاتر شعر راحیل بهاری( شکوه)
آخرین اشعار ناب راحیل بهاری( شکوه)
|
مست ميگون الستت هستم حاشا بروم
از كليسا و كنشتت هر دو دارا بروم
اي نفس هاي تو پيچيده به هر شاخ و بري
خود به داد دل ما رس، به چه بادا بروم
بهر دنياي خود و بهر دل خويش روم
يا كه هر دو، دل و عقباست، خدا را بروم
خنده ي روضه ي رضوان به بتان در ندهند
از خود خويش به در آيم و مانا بروم
جام رافت به جهاني نتوانست نيوش
از همه مهر تو نوشيده و سارا بروم
ما به گردون تو پس بهر چه كار آمده ايم؟!
سبز و چشمان مه آلود، ره كارا بروم
شكوه"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.