جمعه ۲ آذر
اشک یتیمان شعری از عباسعلی استکی(چشمه)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۲۱ شماره ثبت ۱۵۹۵۰
بازدید : ۱۰۹۳ | نظرات : ۱۱۹
|
دفاتر شعر عباسعلی استکی(چشمه)
آخرین اشعار ناب عباسعلی استکی(چشمه)
|
شیعیان این روز ها هنگامه قتل علی است
های های مجتبی از شهر کوفه منجلی است
کاسه های شیر شد منقوش با اشک یتیمان
نرد با چشم یتیمان از هنر های علی است
آن که را رحمت ز عرش کبریا باشد علی است
سینه از کینه تهی ، در فکر جانِ قاتلی است
هر شب از خوف و رجای حضرت حق دیدگانش
زم زمِ طوبی شود ، دریای موج و ساحلی است
شرم ناهنجار مانده بر دل سرخ شفق ها
خجلتِ آفاق، شمشیری به دست جاهلی است
جاهلیت تا به امروز از پیِ قتل علی است
جان فدایش خون شیعه هدیه یِ ناقابلی است
چشمه می گوید شفق دلبسته مهر مرتضی را
زین سبب طوفان عشق از آسمانش منجلی است
عباسعلی استکی( 4/5/92 )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااا