يکشنبه ۴ آذر
خاتون شعری از اسمر شجاعان
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۵۶ شماره ثبت ۱۵۸۹۵
بازدید : ۷۷۰ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب اسمر شجاعان
|
خاتون
تو فکر هر شب دلداه ی من / به رسم عاشقی گلخونه بسته
تو شالیزار موهای بلندش / شب نیلوفر آبی نشسته
صدای خنده ی شیرین و زیباش / تن پیچک رو عطرآگین کرده
که انگار این نگارین شب آهنگ / موهاشو با شراب آذین کرده
غزل رو جای نامه می فرسته / به من که شاعر شعر سپیدم
من این خاتون ناز دیده ام رو / تو هیچ قوم و قبیله ای ندیدم
مث رقصنده های شهر باکو / زیر بارون فریبنده می چرخ
نگو می خواد منو تنها بذاره / جدائی شمع و پروانه تلخ
بمون خاتون بمون پیش همین مرد / که من بی تو دیگه جایی ندارم
ی شهر دلتنگیامو با تو گفتم / دیگه رازو معمایی ندارم
چقد دلواپسم هستی همیشه / به تو هرگز نگفتم زیر دردم
همین که گریه ها تو من میبینم / مث چوب صنوبر خشک و سردم
بزار خاتون که شوق دیدن تو / منو پیش تو زانو در بیاره
کنار حس دلخواه من و تو/ همه شب تا سحر بارون بباره
نمیتونم بفهمم تو چه فکری / همون وقتی که من غرق نگاتم
جسارت میکنم اینطور میگم / وگرنه من خودم هم خاک پاتم
ترانه سرا:اسمر شجاعان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.