جمعه ۲ آذر
دلی دادیم شعری از آرامش ظهرابی
از دفتر دلشکسته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۳:۳۵ شماره ثبت ۱۵۸۱۷
بازدید : ۸۸۲ | نظرات : ۱۴۵
|
آخرین اشعار ناب آرامش ظهرابی
|
سپردم غصه ی دل را به هستی
به یادت لب زدم دیشب به مستی
من و ساقی و جام و باده ی ناب
دلی دادیم به دست می پرستی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.