يکشنبه ۴ آذر
بهترین شعری از آرزو حاجی خانی
از دفتر فصل موهای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۱۵۸۱۰
بازدید : ۱۳۱۱ | نظرات : ۱۳۸
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
ضربه مغزی شدم
ازاصابت صخره ای که
اقیانوس حوض خانه ام را
پای تخت تو کشاند
بهترین ماهی های زندگی ام را
ازدست دادم.
..........................................
آرزونوشت:می دانید که نقدشعرم رادوست می دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.