سه شنبه ۱۵ آبان
سبوی بی مَی شعری از یدالله عوضپور آصف
از دفتر عارفانه نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۰۹ شماره ثبت ۱۵۸۰۰
بازدید : ۹۰۷ | نظرات : ۵۴
|
دفاتر شعر یدالله عوضپور آصف
آخرین اشعار ناب یدالله عوضپور آصف
|
به دام دلــــبـر فتَـان و ناجـوانـــمـردی
جمال وعهد جوانی به رایگـان طی شد
به قید و بند فسونـش شدم نـدانستم
ربیع و صیف و خریفم کی آمدوکی شد
وعیــد و وعده مرا بیـشمار و افــزون داد
درین میـانه بـه حسرت زمـان پیـاپی شد
به پای نخـل وجـــودش تن ستــبـرم بین
کـه با گـذشـت زمـانه به نـازکی نی شد
کنـــون که پیر و فسرده به مویــکی بندم
ز من گذشت و بگفتـا که مـوسم دی شد
مشو اســـیر کمندش چنانکه" آصف" خود
اسیرو وسوسۀ این سبوی بی مَی شد
آصف
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبااااااااا