جمعه ۲ آذر
مشكوكم شعری از سايري (فاش)
از دفتر فـــآشانه ها نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۳۷ شماره ثبت ۱۵۷۹۵
بازدید : ۸۱۰ | نظرات : ۶۹
|
آخرین اشعار ناب سايري (فاش)
|
من به آغاز زمان مشکوکم!
من به نور، به صدا ، به نگاه مشکوکم!
چه کسی می گوید آسمان آبی است؟
چه کسی می گوید تیرگی نابود است؟
چه کسی می گوید که نگاه خاموش است؟
به خدا می دانم ...
که ازل امروز است!
آسمان آبی نیست!
تیرگی ها بد نیست!
و نگاه ...
به نگاه مشکوکم!
شاید او فریاد است...
شاید او خاموشی ست ...
شایدم او هیچ است؛ مثل من "تنهایی"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.