يکشنبه ۴ آذر
این وقتها شعری از مریم مرشدی
از دفتر رسم عاشقی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۰۲ شماره ثبت ۱۵۷۶۸
بازدید : ۲۸۹۲ | نظرات : ۳۳۰
|
آخرین اشعار ناب مریم مرشدی
|
این وقت های تابستانی
طعم زندگی را
با خیالت می چشم
و برای زمستان دل
با رویای تو
شال می بافم
دیروز گلدان خاطره
صدایت زد
غنچه ای که به حس تو می رسد
مرا سلام گفت
آن وقت؛ ابر های تیره
شرم سار ؛ رنگ باختند...
(همانا زیباترین و آرامش بخش ترین یاد، یاد توست معبودم)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.