جمعه ۲۵ آبان
هوایم را داشته باش شعری از آرامش ظهرابی
از دفتر دلشکسته نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۰۳ شماره ثبت ۱۵۷۵۱
بازدید : ۱۲۱۰ | نظرات : ۹۰
|
آخرین اشعار ناب آرامش ظهرابی
|
خدایا...
خسته و دل شکسته از همه
بریده از عالمی
با یک بغض گلوگیر
بی اراده زانو می زنم
در برابرت
با تمام خستگی هایم
سجده می کنم بر آستانت
بر آستان تویی که
دل شکستن نمی دانی
که خستگی ها را می رهانی
خدایا...
شانه می خواهم برای
همه بغضهای نشکفته ام
پناهم ده شانه ام باش
محتاجم به دستان پر مهرت
و نوازشهای خداییت
که بی نیازم کند از همه
و حریصترم کند
به عشق خودت
خدایا...
هوا نمی خواهم
برای کشیدن نفس
هوایم را داشته باش
همین و بس.
*********************
زیباترین باور این است
که باور کنیم
او عاشق همه ی ماست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.