جمعه ۲ آذر
نور شعری از رباب (آلاله )
از دفتر آلاله نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۵۷ شماره ثبت ۱۵۷۳۶
بازدید : ۱۰۹۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب رباب (آلاله )
|
گفته بودم دل باران زده ام نور چشمان تو را می خواهد
که کنی خشک نمش را
بر دل طوفان زده ام طوفان دگر مهمان شد
دل من تارو سیاه و خیس و مرطوب
پر از قارچ نصیحت شده بود
قارچ هایی که از آن صائقه ی برق نگاه مردمان
ز زمین دل بیچاره ی من روییده
کاش میشد که وزد باد به رویم
تا که ابری که سیاه است به بالای سرم
سوی دگر کج میشد
تا که نوری ز شعاع نور خورشید دلت
بر دل من میتابید
دل من ساده اسیرست بین بودن یا نبودن ها
بین خیر و شر
مداوم
من به میدانهای دنیا خوب میجنگم
دریغ از نور
دریغ ازعشق
که دیگر نور را در آن نمیبینند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.