يکشنبه ۲۷ آبان
پسرهای دیوانه شعری از حسین راستگو
از دفتر سلام نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ۰۶:۴۴ شماره ثبت ۱۵۷۰۶
بازدید : ۶۹۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب حسین راستگو
|
انعکاس سطح دریا منبع خورشید ها
موج ها، مفهومِ رفتن، مایه ی تبعید ها
صاف و بی حرکت اگر می شد برایش بد نبود
شکل می گیرد پس از یکتا شدن توحید ها
مرغ دریایی به عمق آب باید بنگرد
عینک غواص باید زد به چشم دیدها
ساحل شن های نرم و بوسه های کف برآن
شن به شن باید تشکر کرد از این تایید ها
گوش ماهی های دختر بچه خندان می شوند
در تماس گردنش با قلب مروارید ها
تکه چوبی از جزیره سمت بندر می رود
بازگرد ای شاخه ی زیبا به عمق بید ها
سجده ی خاکی بر آب و سجده ی آبی به ابر
کهکشانها می رود زنجیره ی تمجید ها
ابرها هرگز نمی بارند بر هر تشنه ای
لایق اخلاص باران نیست این تردید ها
شرجی بندر "پسر"ها را خل و دیوانه کرد
عرق در جام اند تا همواره این جمشیدها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.