جمعه ۲ آذر
در پی نگاهت شعری از لیلا اریا
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ۲۲:۵۲ شماره ثبت ۱۵۶۸۶
بازدید : ۹۲۶ | نظرات : ۷۵
|
آخرین اشعار ناب لیلا اریا
|
نازنینم
برایم نامه ای بفرست
پراز نگاه مخملیت
تا سیراب شود دیده ام به دیده ات
وناچار نگردم در پی نگاهت در چشم مردم
شهر دنبال تو بگردم.....
"لیلا اریا".............
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.