پنجشنبه ۱ آذر
غمی نیست! شعری از احمدرضا زارعی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۲۹ شماره ثبت ۱۵۶۷۷
بازدید : ۱۰۱۹ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب احمدرضا زارعی
|
تیری کشیده شد،
به چپ.
خُشکید،
دستی که در آن حوالی بود.
غمی نیست!
چه نیاز به مزه مزه کردنِ پاسخِ "چرا"؟!
انتهایش،
ایستادن است...
در سینه ی دردها نشستم، دیروز
دنباله ی آن سوال، این شد، امروز
یک لحظه توقف است، یا سکته ی محض!
تیری که به عمقِ ریشه چسبیده هنوز؟
تصویر، یکی پَس از یکی آمد و رفت
این قصّه ی من عجب پُر است از تب و سوز
غَم را به تلافی از همه، سیر شدم
باشد که به پایان برسد طاقَتِ روز
با خنده ی آرزو به شوق آمده ام
آسوده بخواب؛ قلبِ من شد پیروز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.