پنجشنبه ۱ آذر
حتی کمی نگاهِ شما، عاشقانه نیست شعری از احمدرضا زارعی
از دفتر غزلیات نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۱۰ شماره ثبت ۱۵۹۴۰
بازدید : ۹۶۹ | نظرات : ۸۵
|
آخرین اشعار ناب احمدرضا زارعی
|
"شاعر شدن به عشق شما عاقلانه نیست" *
حتی کمی نگاهِ شما، عاشقانه نیست
هرچند چندمین غزلم را نوشته ام
اما درونِ حرفِ شما یک بهانه نیست
تا خنده ای به لب برسد، صحبتی کُنَد
در بُهتِ خُشک مُرده ام، این دوستانه نیست
شعری به طرحِ زنده ی اندامِ تو زدم
یک لحظه مثلِ بَحرِ روانَم، زمانه، نیست
هر جمله را به صد شکر آغشته می کنم
رو تُرش می کنی که "غَمَت شاعرانه نیست"
خاراست، دیده ام، نشوَد نرم قلبِ تو
پایانِ خوش به عاقبَتِ این ترانه نیست
از: احمدرضا زارعی
*مصرع مطلع، با کمی تغییر، از سجاد کهنسال
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.