چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر محمدرضا پهلوان(عرشيا)
آخرین اشعار ناب محمدرضا پهلوان(عرشيا)
|
به اميد شفا يافتن شاعر كبوتر باران
«آه اي پاييز سرد اي كاش من
از تو باغي در بهاران داشتم»
نااميدي را به حسم دادي
زين هوايت مرده ماران داشتم
كاش ياس را خاك مي كردم، ولي
در پناهت چشم ساران داشتم
از نماي كوي تو، در تپش، دلداده ات
كاش از دلت، صد نواران داشتم
من براي او دعا كردم يا شيخ الشفا
از صدايت عشق، هزاران داشتم
نام تو لرزاند، كه هستي در دل و جانم بگو
كه براي دشمنان، داغداران داشتم
من كه دانم تو چه صبري داري و گفتن نداري
ازتو و ازنام تو، بردباران داشتم
كاش شفا يابي و برگردي به اين خانه ي عشق
كاش مانندت كبوتر، باران داشتم
همگي دست به سوي آسمان بالا برده و براي سلامتي آقاي كبوتر باران دعا كنيد
بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم اني اَتَوَجَّه اِلَيكَ بِنَبيِّكَ نَبيُّ الرَحمَه و اهل بِيتِهِ الذين اَختَرتَهُم علي عِلمٍ علي العالمين
محمدرضا پهلوان 15 سال از اهواز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.