جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
یادم نرفته . گفته بودم سروری دریا .
شعرم فدایت . عشق من . تاج سری دریا .
مولای من ، سبزینه های جنگل است و تو
آیینه نرگس و از گل ، بهتری دریا .
چشمت ندیده گریه هایم را که می رفتم ؟
درآمدنها، خنده هایم را . کری دریا ؟
ساحل خوری ، تنها گناه و اشتباهت نیست
وقتی شنیدم گرگی ، ادم می بری دریا .
آن از نمازت که به موجی وصله اش کردی.
روزه نمی گیری ، مریضی ؟ کافری دریا؟
چنگیز می بایست بردستت بریزد آب
یک قاتل بیرحم و بیشرم و شری دریا .
من می روم .دیدارمان روز قیامت
دیگرنداری مریمی ، بی خواهری دریا .
دردفترساحل و با خودکارانگشت
مردی نوشت : تومحشری .تومحشری دریا ..!
______________________________
مریم شجاعی - 4/4/92- ساحل فریدونکنار
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.