جمعه ۲ آذر
ازدام خیالت شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۱۴:۴۵ شماره ثبت ۱۵۵۱۶
بازدید : ۷۹۷ | نظرات : ۱۴۸
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
ازدام
خیالت
تنهایی میبافم
برای
- دلم -
به شکل بالهای
- پرستو
روی چراغ پایه های
متروک هیچ
- نگاهی –
نخواهم نشست ....
در هرکجا
و
بی شک هرسو
طعم
زندگی را
- سنگ -
میچشد
دلم
چون
مرغ کتو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.