يکشنبه ۴ آذر
می آید شعری از ابراهیم اشراقی
از دفتر چهار درخت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۱۰ شماره ثبت ۱۵۵۰۸
بازدید : ۱۲۴۷ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم اشراقی
|
خوشا آن دل که هردم دلبرش دریادمی آید
زهجرانش چو نی هرلحظه درفریاد می آید
حلاوت دارد آن دامی که دلداری بیندازد
تماشا کن که مجنون با دلِ خون شاد می آید
به جام باده ای اول خرابت می کند اما
به کوی دوست هرکس می رود آباد می آید
مداراکن به هجرانش دلابا خویشتن چندی
که آن سروِ خرامان بر سر میعاد می آید
چه شیرین بود کامِ تلخ فرهادازغمِ شیرین
که خسروهابه شادی خواریِ فرهاد می آید
دهم پندت که تا درآسمانی برزمین منشین
که گر بنشینی ای دل عاقبت صیاد می آید
بشارت میدهم هرکس نمازش سوی اوباشد
به هررکعت خیالِ رویِ وی در یاد می آید
مهیا شواگر درخرمن دل خوشه ای داری
دو روزعمرکوتاه است و فردا باد می آید
1390
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.