جمعه ۲ آذر
لبخندهایت را به یاد دارم شعری از فرزاد شجاع
از دفتر خود را مرور میکنم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۰۷:۴۳ شماره ثبت ۱۵۴۹۸
بازدید : ۹۱۸ | نظرات : ۸۵
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
تنها لبخند هایت را به یاد دارم
وچشمانی که دراسارت بی پایا نی گم بود .
آنوقت ها مادرم نوازشم می کرد
تا قصه هایی را که می گفت
بیشترازپیش گوش کنم .
هنوزهم وقتی به آسمان نگاه می کنم
ستاره ای هست که بیشترمی درخشد و
هیچکس به رویا هایش پا نمی گذارد .
اکنون تا لبخند هایت دستانم را درازمی کنم و
باغچه را نوازش می دهم
تا بیایی و
پا هایت را دراز کنی کنارپاهایم
ومن
آغوش کسی را بهانه کنم
که شب ها را تا صبح
لای خوابهایم
لا لا یی دوباره ای را خواب می بیند .
اینجا اما کسی تورا تعریف می کند و
مادرت
وآن سالهایی که نبودم
تا بیایی به آنچه می خواهم .
توپرازکودکی هایی بودی
که من آغازکرده بودم
وقتی ازشیطان پر می شدی و
درشراب می ریختی ،
تا دیوانه ای
که تورا درترا نه هایش مست می کرد .
حالا تولیلی کدام عشق احمقانه ای ،
تا مجنونت نباشم .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.