چهارشنبه ۱۶ آبان
رهنمای من شعری از حسام
از دفتر دلنوشته های تنهایی نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۰۹ شماره ثبت ۱۵۴۲۹
بازدید : ۹۹۴ | نظرات : ۲۲
|
|
ره نمای بی شرافتی است
صد غم به هم تنیده ی ز من بریده و پشتبان تو....
آه...این غمِ مرا ز من بریده ی غم فزای تو...
همچو کوهی از تگرگ و فحش
آنچه ریشه ام بریده با تگرگ خویش
وآنکه هستی ام زدوده با عذاب و فحش...
ره نمای بی شرافتی است...
این همه هوس
بدون تو
در همه، تار و پود من اسیر....
این منم...ره نمای این روزهای من...
میان هزاران منی بدون من
پی ذره ای هوس
بدون هیچ اضطراب و ترس
حمله می برم....به سیاه چالی از زوال خویش...
ره نمای بی شرافتی است
این من بدون من
درون من اسیر....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.