جمعه ۲ آذر
پرت بگشا... شعری از راحیل بهاری( شکوه)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۱۰ شماره ثبت ۱۵۳۸۷
بازدید : ۸۲۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر راحیل بهاری( شکوه)
آخرین اشعار ناب راحیل بهاری( شکوه)
|
ز كفشش بر كشيد خود را
و با تن گفت
كه ماندن بر زمين تفته ي عشق
هنوز هم عالمي
با بلنداي سما دارد
به دستان دلش آويخت
و با او گفت
كه سوختن بر لواي تو
هنوز هم تاولي
از بهشتاي رخ يار دارد
به سرپوش پريشان، باد
گرفته موي
كه رقصيدن در حناي تو
وفاقي با زمين دارد
ز دست بيرون كشيد اما؟!
كه هر بندش
به دستان بت شيرين
شكستن با تبر دارد؟!
ز مرغ خويش قفس بر چين
پرت بگشا
پريدن در هواي يار
چه عشقي تا خدا دارد...
شكوه"
آنقدر سوزيم تا مس وجود كيميا كنيم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.