شنبه ۳ آذر
خاموش که میشوی... شعری از شستیال
از دفتر مدار صفر درجه... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۲ ۰۲:۵۳ شماره ثبت ۱۵۳۷۹
بازدید : ۱۲۵۸ | نظرات : ۱۲۳
|
|
خاموش که میشوی دلم مثل کویر میشود
به وسعت سایه ی خویش قامتم پیر میشود
خاموش که میشوی خدا زِ نغمه می ماند و باز
ستاره هم سرد و سیاه مثل کویر میشود
خاموش که میشوی دلم زِ داغ ،داغ تر میشود
صدا بکن مرا دگر که لحظه ها دیر میشود
خاموش که میشوی فضا پر از سکوت میشود
دلم بدون هیچ دلیل فقط دلگیر میشود
خاموش که میشوی زمین میل به آسمان کند
و آسمان در دوریت از زمین سیر میشود
خاموش که میشوی خموش جوارح پریوش است
در این سکوت آتشین پری اسیر میشود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
قلمتان استوار و احساستان پایدار
موفقیت بیشتر را برای شما آرزومندم
در پناه حق